sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Balck Friday sau frayerday .Toti prostii s-au tepuit de Black Friday

Articol Copiat de pe 
http://www.timesnewroman.ro/life-death/8318-zeci-de-mii-de-romani-se-plang-ca-au-luat-teapa-cu-produsele-cumparate-de-black-friday

Euforia de ieri, când mulţi români au avut impresia că au făcut o super afacere achiziţionând produse la reducere, a fost înlocuită azi de revoltă. Zeci de mii de român au realizat subit că reducerile de Black Friday nu prea sunt reduceri. Pe lângă reducerile inexistente, mulţi s-au ales şi cu produse total inutile, pe care nu le vor folosi niciodată. 

„Am văzut scris mare «Reduceri 70%» pe un site şi am comandat marfă de vreo 2.000 de euro. Azi însă, când am verificat preţurile, mi-am dat seama că am luat o mare ţeapă. Aceleaşi produse, cumpărate azi, când nu mai sunt reduceri, m-ar costa maxim 1.600 de de euro. Sunt ultimul prost, dar măcar nu sunt singurul”, a scris pe Facebook una din persoanele ţepuite.

Inspectorii OPC ridică din umeri şi spun că nu au ce măsuri să ia împotriva celor care au dat ţepe de Black Friday. „Ne pare rău, dar nu putem să amendăm firmele pentru că oamenii care au cumpărat de la ei sunt, să mă scuze că le spun aşa, proşti”, a spus Decebal Popescu, inspector-şef OPC Bucureşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu